2 December

Nu ska jag alldeles strax dra ner på stan med brorsan och Vanessa. Måste till kunskapscompaniet och arbetsförmedlingen och få en liten underskift. Blir tokig på papperna från försäkringskassan. Det har blivit fel, skulle fått mina pengar i måndags egentligen men självklart får man tillbaka lappen på utbetalningdatumet om att det har blivit fel, så bara gå tillbaka dit igen. Hoppas pengarna kommer in i slutet av veckan eller i början av nästa.

Sen ska jag nog inte göra så mycket mer på stan. Jo jag måste hitta en klänning jag kan ha på julafton! Helst en klänning, är sugen på det. Har ju redan min nyårsblåsa fixad, den fixade jag för en månad sen, haha. Hittade ju en klänning jag blev helt störtkär i! Nej nu har jag inte tid att sitta här, måste kila! Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0