4 December

Tänkte börja med att berätta lite om gårdagen då jag faktiskt inte hade tid för att uppdatera. Sov ut ordentligt och fick vakna upp bredvid Christian, sånt gillas :) Skjutsade hem Christian vid tre och efter det åkte brorsan och jag och handlade mat till kvällen. Åkte direkt efter det och hämtade mamma på jobbet för hon skulle ner på Strike och bowla och äta julbord. Jag fick för mig att bjuda Christian och brorsan på mat. Så jag köpte fläskfilé och potatis. Ugnstekte fläskfilén och fixade ihop en potatisgratäng, det vart supergott! Och tror båda två uppskattade det :) Köpte även en swartzwaldtårta till efterrätt. Efter maten och massa snack la jag och Christian oss i sängen och mös och kollade på film "Borta värst hemma bäst" tror jag den hette?! Den var helt okej i alla fall!

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp, fixade frukost åt Chrisitian (han tycker jag är för snäll) men jag tycker om att göra saker åt honom :) Sen duschade jag och fixade mig för att åka ner på stan för ett möte, fick skjuts ner, det var snällt :) Nu är jag hemma, råkade få med mig en vit pälsboll hem också. (läs Wilma) Nu ska jag bara fixa lite småsaker sen sova en stund, jag förstår inte att jag är så trött, kanske beror på denna hemska mensvärken!

Nåja, ikväll blir det jobb också, 21 - 02 :) hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0