5 December

Hallå i stugan! Har precis kommit hem igen, har varit och ätit lite potatissallad och kallskuret med mamsen. Dom hade möte med föreningen sen vill allas respektive komma ner och äta kl 15, och jag var då mammas respektive, haha! Det var trevligt, god mat och sen pepparkakor och julmust! Så nu är man mätt i magen igen!

Jag är riktigt seg idag, har inte sovit många timmar inatt. Var inte hemma förrens närmare klockan tre inatt och det tog ett bra tag innan jag somnade och så vaknae jag till och från hela tiden av att höra alla andra i familjen i köket.

Tänkte vila en liten stund nu så jag orkar med att jobba ikväll igen, 21 - 02 ikväll igen. Det värsta jag vet är när jag är trött och måste jobba så därför sover jag hellre lite extra så man är pigg och glad :) Nu ska jag kolla min facebook och lite sånt sen blir det att vila en timme! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0