6 December

Idag är det andra advent, 2½ vecka kvar till julafton! :) Längtar faktiskt som en galning till julafton, ska bli så roligt att få fira julafton med Jimmy och hans barn, två mostrar och kusin och självklart familjen :)

Har haft adventsfika idag med familjen och moster & wilma. Det är mysigt det. Äter hemmagjoda lussekatter och jättegoda pepparkakor, dom var faktiskt köpta! Nu har jag precis tagit det varmt bad, det var riktigt skönt! Jag är helt jäkla slut idag, sovit helt fel timmar och så var det mycket på jobbet igår.

Nu ska jag äta och sen blir det att krypa upp i soffan och gosa med täcke och kudde, kolla på project runway och efter det ska mamma och jag kolla på flickan som lekte med elden, köpte den tidigare i veckan :) En myssöndag helt enkelt! Kan inte sitta helt fel måste jag säga! Den enda som saknas är Christian ;*

Nej, på med kläder sen mat! :) Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0