Alla hjärtans dag

Idag har det då varit alla hjärtans dag. Ingen speciell dag för mig, den är väldigt överskattad tycker jag. Och det tycker jag inte för att jag inte har någon pojkvän. Jag har bara tagit det lugnt idag, åkte ut till hälla med mamma och bror och jag unnade mig lite gottis till kvällen och ett rosa nagellack.

Jag har inte ens orkat duscha idag, det har varit skönt att gått runt i mjukisdressen hela dagen och bara tagit det lugnt. Somnade halv åtta imorse, ehm.. det gick inte att somna. Vaknade vid ett så jag har varit ganska seg. Förstår inte vad jag gör vaken, jag borde ha somnat för många timmar sen men känner jag efter är jag inte ens trött.

Men bara för att jag har varit slapp hela dagen ska jag faktiskt ta en snabbdusch nu, det kan vara skönt att gå och lägga sig nyduschad och fräsch. Kanske piggnar till lite också så jag orkar se ett one tree hill avsnitt. Jag har bara 16 avsnitt kvar och det går fort, så nästa vecka på måndag eller tisdag ska jag beställa säsong fyra, då kan jag betala den på nästa lön, så brrra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0