Bak bak bak baksätet!

Nu sitter jag här i soffan och är proppmätt, satan alltså. Åt på tok för mycket tacos måste jag säga.
Vi sitter alla och laddar upp lite inför melodifestivalen, godispåsen är framme men jag orkar inte ta en bit, då spyr jag. Annars lyssnar vi på lite gamla melodifestival låtar :)

Jag busade lite med Rocky för en stund sen och han gjorde illa min nagel ;( Den gick inte av men jag fick skitont i den.
Nu lyssnar vi på Poets - Vad spelar det för roll, snacka om goda tider. Jimmy Jansson gamla band, hihi mysigt.

Nej nu ska jag vara lite social, vi hörrrrs!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi åt också tacos idag :D

2009-02-28 @ 22:57:25
URL: http://mathildut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0