chip chip

Idag var jag på stan med Janina i ett par timmar. Hittade ingen klocka som föll mig i smaken till 100%. Men det vart lite annat. Bla ett par snygga örhängen, ett par strumpbyxor, doftolja och en skiiitsnygg väska från Bianco. Jag älskar den. Det gör även katten. Hon brukar bara älska Mathildas väskor men äntligen tycker hon om en som är min, haha.

Nu är jag galet trött och ska snart lägga mig och kolla på one tree hill, har bara 6 avsnitt kvar på säsong 2 ;( måste beställa dom andra men det får vänta till nästa lön. Vill inte handla upp dom pengarna jag har kvar. Vore roligt om man kunde ha några ören kvar till nästa lön för en gång skull.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha saga då! :D då kanske hon inte behöver min gamla, som jag glömt överlämna ;)

2009-02-05 @ 22:57:28
URL: http://mathildut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0