FETTISDAGEN!

Idag är det den berömda fettisdagen. Det innebär semlor smelor och åter semlor.
Jag kan ju inte vara värre än alla andra så jag och mathilda tog en tur ner på stan och klippte våra luggar och köpte några smelor. Jag tycker dock inte om mandelmassan så jag köpte med vaniljkräm i istället, det finns på systrarna eriksson. Jag har redan tryckt i mig en och nu mår jag skapligt illa, haha. Den andra kommer jag säkert få slänga om jag inte blir sugen senare ikväll.

Snacka om att jag sover som en stock ibland. Katten hade haft ner locken som vi hade över sockerkakan och det smäll som fan, både robert och mamma vaknade men jag hade då inte hört ett enda ljud, haha. Jag älskar att sova.

åhhh, på torsdag åker jag till skåne, bara två dagar kvarrr!!!

Dagens låt: Sofia Jannok - Waterloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0