fredag den 13:e

Jag hade en konstig dröm inatt. Jag satt i bilen med min bror på konsums parkering. Rätt var det är så kommer Carlos som jag jobbade på hotellet i Turkiet förbi där och börjar prata en jäkla massa. Och jag var grym på engelska också. Varför i hela friden var han i Sverige av alla länder, och i västerås på konsums parkering?!?! HAHA ja, drömmar alltså.

Nu har jag precis tagit ett varmt bad, det var skönt! Jag ska ta och smörja in mig också, jag är så torrrrrr. Jag ser nu när solen lyser in i mitt rum att jag måsta damma, fyfan säger jag för svarta möbler, men snyggt är det! Jag måste nog införskaffa mig en dammvippa.

Idag måste jag hinna träffa karro, hon åker ju tillbaka till göteborg imorgon ;( och ska till Sala ikväll liksoM! Annars blir det nog för det mesta lugnt idag. Ajuste, måste iväg och köpa en ny bh, jag måste verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0