iiiiih!

Nu sitter jag här och fryser, jag gillart inte. Blir jag sjuk tar jag livet av mig, jag vill verkligen inte bli det nu. Jag har precis gjort te så ska lägga mig i soffan och kolla bygglov med mamma sen gosa ner mig i sängen och kolla one tree hill. Jag har haft huvudvärk i ett par dagar och nu börjar halsen kännas krasslig. Många på jobbet går runt och är förkylda så jag blir väl inte direkt förvånad om det drabbar mig.

Men jag ska tala om för er att jag är lycklig ändå. Mattias hade lagt upp nya scheman i fikarummet. Ingen idé för mig att ta ett tänkte jag för min anställning går ut den 28 feburari. Men jag var ju tvungen att titta. Jag vart lycklig, jag har en del tider i mars också, vilket betyder att jag får fortsatt anställning, ååh så lycklig jag blev! Jag sa till Sara att jag älskade Mattias, haha.

Nej nu måste jag dricka mitt te. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0