JagHatarRubriker

Nyss hemkommen från Janina, vi hade en mysig kväll, med äckligt vin och massa trevligt prat, haha. Vinet var faktiskt inte så gott. Men det vart en bra kväll endå. Fast vid 21.20 var både hon och jag galet trötta så jag bad brorsan min komma och hämta mig. Vi åkte till Joker och köpte cigg, eller jag gjorde. Köpte även en festis och naturchips. (likadana som jag åt hos dig Janina, haha)

Nu sitter jag här och har en dryg jävla huvudvärk, hatar det! Det känns verkligen som förkyldningshuvudvärk. Håller tummarna på det bästa för jag vill verkligen inte bli sjuk. Jag jobbar bara 4 timmar imorgon sen är jag ledig resten av veckan så jag hoppas att om jag tar det lungt så bryter ingenting ut. Nu ska jag ta och fixa med alla mina kontakter i telefon och sen sätta i mitt nya simkort. Säg bara till om du vill ha det, så får jag se om jag ger det till dig ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag hoppas jag får det. :P

2009-02-03 @ 23:41:12
URL: http://mathildut.blogg.se/
Postat av: janina

haha ja det va ju inte gott vinet ;) jasså va dom naturgodis chipsen så god att du inte kunde hålla dig ifrån dom mera än någon timme haha

2009-02-04 @ 06:38:50
URL: http://janinadnr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0