Melodifestivalen

Jag mår lite bättre nu i alla fall, har fortfarande ont i magen och är inte direkt sugen på någonting att äta. Jag har lyckats trycka i mig en yoggi i alla fall, bättre än ingenting och så kanske det kan stabilisera magen lite. Jag vill må bra.

Ikväll är det premiär för melodifestivalen. Janina kanske kommer över ikväll, om hon orkade men hon ville absolut inte se melodifestivalen, galen kvinna! det måste man ju se! Kommer hon över tänker jag tvinga henne att titta lite, i alla fall få ha på det i bakgrunden. Mamma och brorsan är och handlar nu, bad dom köpa dip och grönsaker, det är så himla gott. Hoppas jag kan bli sugen på det tills ikväll :)

Nu har jag precis tagit ett bad och rakat benen och sånt, det var väldigt länge sen så nu känner jag mig fräsch igen, len som en babyrumpa i alla fall. Ska göra mig snygg ikväll så jag kanske känner mig lite piggare, det brukar funka :) hihi.

Idag kommer även min vän Karolina hem :) iiih, vad roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0