One tree hill in my..!!!

Allt jag kan säga är att jag är besviken, ah.. besviken är nog rätt ord.

Jag har varit svintrött hela dagen verkligen, nu när klockan är så pass så man kan gå och lägga sig är jag inte trött. Jag är inte ett dugg förvånad så brukar det bli för min del. Jag har legat och kollat på one tree hill i över tre timmar och jag bara älskart! Jag har kollat fem avsnitt, och ska snart sätta på dom sista avsnitten på säsong 1. Har sett mycket förr men kul att kolla på det från början och verkligen hänga med ordentligt.

Imorgon ska jag upp i hyffsad tid igen, ska vara på UM klockan 10.30 måste verkligen ha nya p-piller, hade jag inte fått tid imorgon hade jag haft panik. Efter det ska jag till arbetsförmedligen och tjata sönder mig på min handledare så hon får arslet ur vagnen och ringer Mattias (min chef) som hon ska ha gjort nu under tre veckors tid. Sen ska jag till Ur & Penn och kolla om dom har några snygga klockor, dom har ju halva priset på alla klockor där så man kanske kan göra ett kap. Någon som vill följa med?!  :)

Kommentarer
Postat av: janina

idag känner jag faktiskt för att duscha och göra mig snygg, och kanske hittat något fynd! jag kan följa med! :)

2009-02-02 @ 06:11:02
URL: http://janinadnr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0