packat och klart

All min energi och mitt glada humör krossades snabbt när jag kom till jobbet. Det var inte alls roligt att jobba och jag ville bara åka hem och dra täcket över huvudet. Men jag kämpade kvar, det är ju löning så det var endel att göra, så jag kom på lite andra tankar ändå.

Ikväll har Mathilda varit här och vi har inte gjort mycket, som vanligt. Kollat på tv och pratat lite bara. Ni ska få se en bild också på vad vi roar oss med när vi röker. Nu har jag också packat, har bara småsaker kvar som jag slänger ner imorgon bitti. Det kommer jäkligt lägligt att åka till Skåne nu, sitter i alls fel :) Kommer hem på måndag igen så det blir en snabbvisit. Jag kommer uppdatera bloggen när jag är i skåne och förmodligen hinner jag nog med ett kort inlägg imorgon bitti också. Mamma kommer väcka mig när hon åker till jobbet, ca halv åtta, usch!!!


                                  

  Detta är mitt och Mathildas onsdagsnöje(?) i alla fall när vi röker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0