Shut up!

Alltid är det nåt, när ska man börja se ljus i livet?! När det är vår/sommar?!? mm, men det är det bara i några månder sen är allt skit igen. Enda gången jag mår riktigt bra under en längre period är på just sommaren. Jag blir tokig.
Nu kommer jag säkert låta desperat men vafan, kärleken. När ska man få träffa en karljävel där allting kan få vara bra och inte bara skita sig, det lär fan aldrig hända, den känslan har jag nu. Jag vet innerst inne att det kommer bli bra tillslut och att detta bara är en svacka, men jag är trött på svackor nu. Alla runt om verkar vara så himla glada och lyckliga, hur lyckas ni?

Jag var bara tvungen att få avreagera mig lite. Imorgon jobbar jag, sen hem och packa och på torsdag morgon åker jag till Skåne. Det ska bli underbart skönt, sitter inte alls fel nu vill jag lova.

btw, nu ska jag trycka i mig en semla och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0