smile!

Åh, min mamma vet alltid vad som kan pigga upp en när man inte mår bra.
Jag har försökt som en galning att få tag på one tree hill säsong 3, men den finns ingenstans och jag har inte orkat beställa den heller. Jag tänkte, finns den inte i någon butik är det inte meningen att jag ska köpa den nu. Men så kommer mamma in i mitt rum och säger "det här är en alla hjärtans dagpresent men du får den idag" så öppnade jag den och så var det one tree hill säsong 3. Åhhh, jag vart så glad :)

Så ikväll kommer jag inte vara social, kommer kolla på massa tv. Fast jag undrar hur det kommer gå, mina ögon svider som fan och jag har ont i huvudet. Men jag kanske mår bättre efter att jag har fått i mig några fiskpinnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0