Stackars

Nu ligger jag här i sängen och är på ganska dåligt humör. Jag och Janina hade planerat att gå ut ikväll men självklart blir det inte så. Jag vaknade klockan sex imorse och hade så galet ont i magen så jag visste inte vad jag skulle ta vägen.
Jag kan bara kort säga att jag har väl någon jävla magsjuka, halvt i alla fall. Jag har inte spytt som tur är och känner mig väl lite bättre men ingen stor lust att börja dricka alkohol. Det är riktigt tråkigt för jag var riktigt sugen på att festa ikväll.

Istället ska jag ligga hemma och tycka synd om mig själv, det ska jag faktiskt göra. Min bror är snäll som åker och köper one tree hill säsong 3. Jag kunde inte hålla mig, haha. Jag måste ju ha något bra att kolla på när jag är helt ensam en fredagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0