Tablettmissbrukaren...

Piller piller piller, känner mig som värsta tablettmissbrukaren nästan. Jag har tydligen någon infektion så nu har jag fått två olika antibiotika mot den, roligt värre. Plus att jag redan äter en medicin mot sköldkötteln och sen mina p-piller, så tio dagar framöver kommer jag äta fyra tabletter om dagen, för mig är det fan mycket.

Just nu mår jag lite illa så är inte så sugen på att ta mina mediciner för då känns det som att jag kommer må ännu mer illa. Och jag har ingen lust att äta någonting just nu. Jag har dragit på mig mjukisbyxorna och ska lägga mig i soffan och kolla på tv och hoppas att mitt illamående försvinner så jag kan få i mig mat och alla jävla piller.

När fan ska min kropp börja må bra? Undrar om jag gör nåt fel, för alltid är det någonting, det är inte normalt att alltid ha något som är fel. Livet är jäkligt orättvist ibland tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0