Underbara och Älskade Skåne!

Nu är jag här i Skåne. Jag var galet trött hela kvällen igår så jag orkade aldrig uppdatera. Jag och min syster somnade inte förrens klockan tre inatt ungefär. Men nu är jag i alla fall utvilad, förutom att jag har jordens jävla mensvärk så mår jag bra. Fyfan, vad jag hatar detta. Och det finns ingen alvedon ingenting ;( synd om mig.

Idag blir det bara att ta det lugnt. Jag vill ha en bok, men antar att det får vänta tills imorgon då vi åker in till malmö.
Jag får se om jag lyckas få med mig bror till eslöv och köpa ett kontantkort och cigg, kan fylla på mobilen från pappas internetbank och röka på mia i och för sig men det kan vara skönt att komma ut en stund också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0