15 juli

Igår var jag faktiskt jätteduktigt. Jag storstädade hela mitt rum, grovstädade. Så nu är det rent i varenda liten vrå du tittar i. Jag ska bara skura golvet sen är allting klart. Men mamma städar också, så vi tar alla golv i lägenheten sist, annars går man bara runt med skiten. Möblerade om lite också. Tog bort schäslongen och min byrå och den svarta "kistan" jag hade nedan för sängen fick stå där byrån stod. Ni som inte vet hur det såg ut innan fattar nog ingenting. Men jag vart riktigt nöjd med mitt rum i alla fall :) Nu ska jag bara fixa plats i klädkammaren, mamma ska hjälpa till att rensa bort gardiner och sånt som aldrig används så jag får plats med alla mina kläder där inne, så kan vi slänga min byrå sen.

Idag ska jag fortsätta städa lite, men inte lika mycket. Jag ska ta och ringa H&M angående ett par short jag köpt i en storlek för stort så ska ringa och kolla om dom fått in dom igen i en mindre storlek. Det är ungefär det som händer idag. Ska följa med brorsan till Jeanette, hon och hennes kille är på Öland så han är kattvakt åt världens mysigaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0