16 juli

Igår somnade jag ca 23.30 med både tv, dvd och dator igång, haha. Brorsan kom in en halvtimme senare och stängde av tv´n och filmen i alla fall och mamma vaknade vid tre och stängde av datorn och drog ner min rullgardin, haha. Jag kände mig så jävla trött så det var lika bra att jag somnade så jag hade chans att vända tillbaka dygnet. Vaknade halv tio av att telefonen ringde. Då var jag faktiskt pigg så det var bara att kliva upp.

Nu har jag nyligen ätit frukost med mamma och moster Anita. Fick lite kläder och skor av min kusin, jag vart jätteglad! Vet inte om du läser detta Stephanie, men stort tack i så fall! :) Jeansen är mina favoriter. Jag som precis har rensat min byrå för att det var så mycket skrot där i. Haha, men nu får jag ju plats med lite till, aldrig fel!

Nu ska jag bara snygga till mig lite sen ska vi åka ut till Uttersberg. Det blir bara en snabbvisit, min andra moster som är i Finland nu ringde och sa att dom hade en tomatplanta som behövde vattnas, hon var så orolig för den, haha. Så vi åker ut dit och jag kommer förmodlingen ha kass mottagning där ute, kul att jag då väntar samtal! -_-  Jag väntar även på ett paket idag, hoppas verkligen att det kommer idag, bara posten kunde snabba på lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0