17 juli - massa bilder!

Fick en stor påse med kläder och skor av min kusin idag, jag vart riktigt nöjd. Här kommer lite bilder på det :) Även två saker som inhandlades idag!


Min nya snygga resväska! (ursäkta den dåliga bilden)


Ljuset mamma fick av mig, det doftar vanilj!


Jeansen jag fick av min kusin, assnygga och sitter perfekt!


Tre par skor, helt oanvända.. jag vart lycklig! :)


Ett par stövlar som jag tror kan vara riktigt snygga till hösten!


Ett par skor som försöker likna converse ;) haha.


En enkel vit tuptop!


En enkel fin klänning :)


En ny favorit i garderoben! :)


Och till sist, en t-shirt!
Tusen tack för alla fina kläder Stephanie! ;*

Kommentarer
Postat av: Stephanie (:

Varsegod :)



och du. Skorna som försöker likna converse; är faktiskt av märket cheap monday: och också helt oanvända ;) hihi.



Bra att du blev nöjd (:

Tusen kramar

2009-07-17 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0