17 juli

Idag har jag haft en riktigt mysig dag, så därför har jag heller inte uppdaterat sen imorse.

Strax efter att jag uppdaterade hoppade vi in i bilen och åkte mot Uttersberg. Tog ett stopp vid Jeanette, robert kompis.. han är ju kattvakt åt en jättesöt liten kisse, nog världens gosigaste skulle jag tro och det finns ingen katt som hårar som hon gör! Efter det åkte vi till Uttersberg och jag råkade slumra till lite i bilen. Det är en sån otroligt tråkig väg att åka på så, ja.. inte så konstigt. Efter en bilresa på ca 45 minuter var vi framme, dock stannade vi bara i ca 30 minuter. Vattnade alla blommor och snodde lite läsk, haha. Sen var det bara att åka hem igen. Är det fint väder i helgen, kanske vi åker ut dit och sover en natt, det är så otroligt mysigt där ute. Ska försöka komma ihåg kameran nästa gång.

När vi kommit tillbaka till Västerås snurrade vi runt en del på Erikslund! Gick in på Nisses för mamma ville kolla gardiner. Det slutade med att vi kom därifrån utan gardiner och istället en ny resväska till mig :) då vart jag riktigt glad. Min gick ju sönder när jag åkte hem från Turkiet. Mamma fick också ett jättefint ljus av mig. Vi tog även en sväng inne på bauhaus och skulle köpa nåt grejs till två dörrar. Efter det blev det Jysk en snabbis i nytt försök att hitta gardiner men tyvärr lyckades vi inte så bra.

När vi kom hem gjorde mamma kycklingpaj och tacopaj, det var riktigt gott! Bjöd över moster på mat också. Efter maten spelade mamma och jag kina schack, hon vann ;( men jag måste bara få in taktiken lite så kommer jag nog bli mästare på det där också ;) Sen vart det mys i soffan med filmen, Pojken i randig pyjamas.. den var riktigt bra tyckte jag! Och för att inte ha så hemska tankar i huvudet när vi skulle sova kollade vi på ett avsnitt av mordkommissionen, haha.


En del bilder kommer i ett nytt inlägg, detta blev väldigt långt! ooops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0