18 juli

Det vart ingen städning idag, jag kom helt av mig. Telefonen ringde och ringde, så efter en timme kände jag att jag inte hade energin till att börja plocka undan men det är sånt som händer ibland!

Jag hade tänkt att jag skulle städa imorgon istället för då ska det vara skitväder. Nu vart jag jättetaggad till att börja rensa men det känns som det är lite fel tidpunkt att göra det nu?!! Jag får vänta tills imorgon och hoppas jag har kvar lusten. Jag är så nöjd över alla nya kläder jag inhandlat och fått den senaste tiden så då är det roligt att rensa ut det gamla tråkiga lite. Fast en sak jag måste införskaffa mig, det är galgar. Men det är tråkigt att lägga pengar på det ;( men jag vill ju samtidigt att det ska vara fint i garderoben! :)

Nej, nu ska jag göra något vettigt.. kanske sova?! Jag är i och för sig inte alls trött så det var ett dåligt förslag. Det blir datorn eller en film skulle jag kunna tro. Bilderna på kläderna jag köpt idag, kommer imorgon.. då ska jag fan ta tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0