23 juli!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Bara legat i sängen och kollat på tv hela dagen. Det enda jag har gjort är att vara hundvakt och gått en promenad i spöregnet. Annars har jag bara legat och kollat film med mamma nu ikväll :)

Jag vart lite orolig idag. Jag brukar alltid få min lönespec 1 - 1½ vecka innan lönen ska komma men idag hade jag fortfanade inte fått den. Har alltid fått den hemskickad men ringde till jobbet och kollade om den kunde ligga där men det gjorde den inte, ingen har fått en lönespec fick jag höra. Så gick in och kollade mitt konto i alla fall och då såg jag att pengarna var påväg in, så det är skönt att jag får pengarna i alla fall, det är det viktigaste! :) Fick till och med 700:- mer än vad jag trodde, det gillar jag!

Seriöst, p-i-n-s-a-m brud! http://paulinadanielsson.blogg.se/ Alla hennes videoinlägg och hur hon denna månad får så lite pengar, berättar att hennes pappa tjänar över 100 000 i månaden och att hon ska skaffa falskleg och grejer. Alltså ytlig brud till tusen och jag mår illa av att läsa hennes blogg. Och en sak kan jag tala om, jag hade aldrig velat leva ett sånt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0