30 juli

Det känns som om jag har varit ute och fixat massa saker hela dagen. Åkte ut och köpte virusprogram till datorn, svängde förbi apoteket, köpte en laddare till mobilen som man kan ha i bilen, haha och till sist in på JC för att köpa en tröja, en likadan som jag köpte när jag var på Tuna Park fast en annan färg, tyckte om modellen så mycket! :) Brorsan och jag kom hem och skulle installera virusprogrammet på våra datorer då funkar inte hans cdromläsare så då fick vi åka till Pettersberg till Domingo som var jättesnäll som ville hjälpa till. Lovar att bjuda dig på mat när jag kommer hem från Skåne vännen :)

Åkte förbi affären på vägen hem och köpte lite mat, grillade kött! :) Väl hemma kände jag bara: fyfan vad skönt att vara hemma, nu ska jag inte gå ut nåt mer. Jag skulle precis börja packa, provade tröjan så den passade bara och sen när jag ska vika den och lägga ner den i väskan ser jag ett hål precis i armhålan ca två cm långt. Då var det bara fråga brorsan snällt om vi kunde åka ut och byta den, jag blev så irriterad! Efter många om och men hittade jag en likadan i samma storlek, tack för det! 

Nu är klockan strax efter nio och jag har inte ens börjat att packa än. Jag har sett fram emot att få börja packa, inviga min nya väska och packa ner mycket av mina fina kläder jag köpt! Fast just nu känner jag bara att jag vill ligga i soffan och slappa! Men ska börja lite nu tänkte jag för annars kommer jag få stressa imorgon innan vi åker. Men först ska jag hem till Karro och ta en cigg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0