31 juli

Seriöst, kan man vara så här trött och ändå vara vaken och uppe?! Jag var verkligen en zombie innan jag kom in i duschen och så mycket bättre blev det inte efter duschen. Det vart inte alls många timmars sömn inatt. Min klocka ringde 8.30 och då när jag ska stänga av alarmet märker jag att jag har fått ett sms.. 08.27: Domingo - God morgon! Nu ska jag gå och sova! Kul, jag ska gå upp och han ska gå och sova, störd är han!

Nu ska jag fixa mig lite smått och sen packa ner det sista som inte är så himla lite, förstår inte hur vi ska lyckas men mamma säger att vi kommer göra det och som ni säkert också vet, så brukar mammor alltid ha rätt, i alla fall min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0