Bränd skinka!

Jo precis som rubriken. Jag hann inte så mycket mer än att komma hem då jag hoppade på bussen och åkte ner på stan. Ville sola lite solarium idag igen. Solade först i söndag och då gick det hur bra som helst men idag när jag solade brände jag mig precis ovanför murran och hela min stjärt är knallröd (ja, jag solar naken) det svider som faaan ;( fast det är bara där jag har bränt mig, bara för att dom "delarna" är inte vana vid att få "sol" på sig. Så på torsdag då jag tänkte sola igen får jag nog använda trosor annars kommer det gör ont.

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Slängde på mig mjukiskläderna och la mig i soffan med mamma. Vi kollade på Paris Hilton, my new bff och efter det var det en film på trean med hillary duff. Var en ganska löjlig film egentligen men det jag tänker på när jag ser sådana filmer är att, fan vad jag saknar kärlek. Jag vill också ha min egna lilla prins!

Nej nu ska jag datanörda mig, har inte gjort det alls idag, haha. Sen blir det säkert sängen, varit vaken sen tio och i full gång sen dess nästan så jag borde vara ganska trött men har väl kommit in i andra andningen som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0