Dumma databord!

Aj Aj Aj, jag har slagit i knäet i databordet och jag har ont som fan ;( har inte kollat om jag har fått nåt blåmärke men det känns som att jag har det och att det är stort som faaan!

Jag har en massa gott hemma, har chips och min choklad och lite lösgodis men jag är inte sugen på någonting. Magen känner av medicinen på en gång så det är därför. Jag vill vara sugen på gottis. Vill ligga och mumsa på det och kolla film. Men får nöja mig med filmen och mitt täcke istället. Kommer somna tidigt idag känns det som, jag är astrött! Fast det brukar oftast vara så, när jag är trött så pass tidigt sen vid elva, tolv så vaknar jag till och är pigg som fan och kan inte somna på flera timmar, det är typiskt!

Nej nu ska jag kolla film, nås på mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0