Framme i skåne

Framme i Skåne nu i alla fall! Resan gick bra, en hel del regn mötte vi på vägen men här i lilla Hurva sken solen :) Satt ute och käkade och drack lite, flyttade in till uterummet lite senare. Ikväll har vi alla varit riktigt sega så när klockan var åtta trodde jag den var mitt i natten. Nu ligger jag här i sängen på den sköna tempurmadrassen och ska nog snart slå på en film på mobilen och sen försöka sova.

Imorgon ska vi till Mias föräldrar, hennes mamma fyller år så det bjuds på mat osv. Efter det åker vi hem och fortsätter festa här hemma. Ser fram emot morgondagen faktiskt, ska bli skönt att få ta en dusch och klä upp sig lite :)

Bilderna kommer imorgon, jag orkar inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0