Hard work

Jag borde vara jättetrött nu men som vanligt är jag inte det. Var astrött vid 21.30 men då höll jag mig vaken för mamma och jag hade lagt oss i soffan och kollat på mordkommissionen. Vi har snart sett klart på det, vad ska vi då titta på? =/

Nåja.. idag började mamma och jag rensa/städa garderoben, fyfan vilket slit! Två fulla svarta sopsäckar med bara massa skit, även lite gamla kläder som är för slitna för att ge bort. Mamma och jag har rensat massa för någon vecka sen också.. vi har fått ihop en massa kläder som vi ska skänka till röda korset, någon god gärning måste man ju få ut av det hela :) finns massa med människor som behöver kläderna. Vi ska även få ihop så vi kan ställa oss på loppis sen. Aldrig stått på loppis i hela mitt liv, men det kan säkert vara roligt.. om man får ihop någon slant! :)

Vi blev inte klara med garderoben idag. Jag hade visst väldigt mycket undangömt där. Gick igenom allting som jag ville spara och det jag ville slänga. Gud så många minnen som dök upp. Först ville jag slänga allting men med lite eftertanke fick jag ont i magen av tanken på att slänga vissa saker. Vi är nästan klara, alla kläder har kommit på plats i alla fall. Vi ska få upp lite krokar så jag kan hänga mina halsband och bälten på också. Kommer nog bli riktigt fint när det blir klart! Jag lovar er en bild när det är klart! Jag och mamma höll på från kl 14 - 19.30, då orkade vi inte mer, fortsättning imorgon.

Nu ska jag koppla av här en stund sen ska jag försöka sova, fick alldeles för lite sömn inatt. Förresten, någon som har något bra tips på hur man kan förvara örhängen, stora som små på bästa sätt?! Ge mig gärna tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0