Korsord!

Vilken skön dag det har varit än så länge :) Tog ett varmt och långt bad och bara mös. Jag och mamma har löst korsord och jag må vara sämst, eller jag klarade hela med hjälp av mamma men det var det lättaste krysset vafan. Mamma sa hela tiden, övning ger färdighet och okej då, det var typ första gången jag löst korsord om man räknar bort alla barnkorsord, haha. Det var roligt faktiskt, så nu får mamma köpa lite mer sånt!

Nu ska vi alldeles strax gå ner till min moster som ska bjuda på mat. Hon bjuder på jättegod fisk. Vi är så himla dåliga på att äta fisk här hemma fast det är så gott så ibland är det bra att ha en moster som brukar laga fisk :) Vi hörs säkert senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0