läkarbesök!

Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga på ett par dagar så därav dålig uppdatering. Men det har väl inte hänt så överdrivet mycket sen dess. Varit barnvakt i helgen åt världens mysigaste ungar och ja, det är väl det jag har gjort.

Igår tog jag mig i kragen och laddade upp bilderna från min 20-årsfest på bilddagboken. Kände att jag var tvungen med det nästan. Så ni kan ju alltid gå in och kolla där om ni är nyfikna. http://caatrin.bilddagboken.se

Nu sitter jag här och bara väntar tills klockan ska bli 16.30 då jag ska till läkaren. Och jag har ont i magen för att jag är så himla nervös ;( uuusch. Alltid jag och tro det värsta liksom. Vi får se hur det går, ni kan väl vara snälla och tänka på mig då!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0