Movietajm

Fisken som min moster bjöd på var riktigt god. Och det vart ännu bättre när vi fick daimtårta till efterrätt :)

Ikväll har jag umgåtts med Sabina. Vi tog en sväng till konsum och hör här.. jag köpte en korsordstidning, haha. "Buslätta korsord" heter den och ja, det är nog vad jag klarar av :) ska nog lösa lite ikväll, måste ha kvar lite till den sex timmars långa bilresan nästa fredag då jag åker till Skåne men i värsta fall får jag hoppas på att det kommit ut någon ny man kan köpa. När vi kom hem la vi oss på sängen med en stor popcornskål och kollade på film, I samlarens spår och den var helt okej fast jag och sabina var väldigt trötta. Efter filmen skulle vi ta en cigg och sen skulle hon gå hem.. Det slutade med tre cigg och massa skitsnack! :) Tack för en mysig kväll.

Nu ska jag ta och roa mig lite på internet och sen blir det sängen. Hoppas på att få komma tillbaka till min mysiga lilla dröm jag hade inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0