My New Love!

Som jag skrev igår skulle jag ha en ny mobil inom en snar framtid och det råkade bli av redan idag :) Åkte ner till the phone house på stan och pratade med dom, hade fått tips från Emanuel att dom är riktigt bra där. Vi pratade först lite om abonnomang och sånt eftersom jag aldrig har haft det förut ville jag vara säker på priserna så man inte får en chock när telefonräkningen kommer. Det slutade i alla fall med att jag kom hem med en svart w995. Och jag bara älskar den, har pillat på den hela kvällen. Grym kamera verkligen, bra ljud och ja.. det finns så mycket som är bra på den!

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt. Har varit sjukt trött hela dagen pga jag sovit så sjukt kasst den senaste veckan men idag gick jag upp i tid fast jag inte sovit mycket alls. Så inatt kommer jag nog kunna somna. Ska snart ta och lägga mig faktiskt för imorgon måste jag vara pigg och utvilad då en heldag på Tuna Park väntar :) spendera ännu mer pengar, i like! Får in lite mer pengar på kontot imorgon också, så bättre kan det inte bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0