nätshopping

Igår vart det så att jag åkte ut och köpte en ny dvd på siba i alla fall. Jag klarar mig inte utan dvd, speciellt inte nu när jag kollar mycket på film/serier. Men dom hade ju då inte någon för 630:- som jag hade på presentkortet så jag la till 169:- så fick jag en bra och stilig dvd för 799:-, det är mycket pengar för en jävla dvd ;(

Sen vart det även lite nätshopping igår också. Från Nelly.com, har aldrig handlat där innan men ibland måste man slå till, det var ju ett kanonpris på linnet liksom. Sen beställde jag ett par solglasögon från en annan sida i torsdags och det står att deras leveranstid är 2 - 5 arbetsdagar. Men när jag loggar in och kollar min status så har dom fortfarande inte skickat den och det är dag fyra nu liksom. Kommer den inte imorgon ska jag försöka hitta ett nummer och ringa dit.



Ord. pris 499:- nu kostar den 79:- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0