Shoppa $$$

Yes! Idag är jag på bra humör, det regnar ute och då passar det perfekt att vara inne i en galleria och bara shoppa massa :) Hittar jag någon snygg till ett bra pris ska jag införskaffa mig en regnjacka. Tänker man på sommaren som varit så har det ju regnat stor del, kommer säkert fortsätta så eller regna mer i höst så det är nog inget dåligt köp. Sen har jag lite andra grejer jag skrivit upp som jag vill kolla efter, vi får se hur det går. Någonting vill jag komma hem med i alla fall.

Nu ska jag börja fixa mig lite, kom precis ut ur duschen. Sen så fort jag är klar så åker vi iväg. Btw, jag är så himla nöjd över min telefon, hittade guitar hero på den igår också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0