Siba, dra åt helvete!

Solen har äntligen kommit tillbaka, i alla fall idag men jag är ändå på dåligt humör. För det första får jag inte sola, äter antibiotika och då får jag inte sola för jag kan få massa pigmentfläckar och bränna mig lätt så det är tråkigt. Därför spelar det mig ingen roll om det skulle regna en vecka till, gärna för mig liksom.

Idag åkte brorsan och jag ner på arbetsförmedlingen för att få ett papper påskrivet. Det var ganska så lång kö, vi fick vänta i 30 minuter. Brorsan träffade en kompis där som var där för ett annat ärende och han hade väntat från halv tolv, när vi kom dit var klockan två liksom. Efter arbetsförmedlingen sprang jag till h&m och lämnade tillbaka två klänningar, kommer ta 3 - 5 arbetsdagar innan jag får in pengarna på kontot igen, lagomt sega. Sprang förbi Mathilda på jobbet också och muntra upp henne lite. Köpte även prickiga färgglada muffinsformar där också. Så idag ska jag göra hallon cupcakes! :)

Efter stan åkte brorsan och jag ut på hälla, skulle lämna tillbaka min dvd som har gått sönder. Jag hatar verkligen Siba, jag ska fan aldrig mer handla där. Min dvd kostade 630:- och det var en riktigt bra dvd. Jag sa att jag ville ha en ny, kanske inte precis likadan men en likvärdig ska jag fan ha. Men nej, det hade dom ju inte, antingen kostar dom ca 400 och är i något märke man aldrig har hört talas om eller så kostar dom runt 900:-
Jag fick ett presentkort på 630:- men det skiter väl jag i. Jag vill ha en likvärdig dvd och inte lägga massa pengar imellan, jag betalar inte 900 för en jävla dvd. Så nu har jag ingen dvd längre heller. Åhh, ni kan dra åt helvete, så arg blev jag!

Efter siba skulle brorsan bara förbi Däck kompaniet och kolla upp hans pyspunka på ena däcket. Det visade sig tyvärr vara på båda bakdäcken och blir man stoppad av polisen är det böter på 800:- som gäller. Nissen som jobbade där sa att det skulle kosta 1195:- att fixa, lika bra att fixa det tänkte han. Så han fixar båda däcken och sen när brorsan ska betala så säger han 2390:- liksom hallå?! Nej, då var 1195:- styckpriset men varken jag eller brorsan hörde att han sa att det var ett styckpris. Så nu vart brorsan fattig, jag också.. han fick låna pengar från mitt sparkonto ;(

Näe, jävla pissdag alltså! Vad händer här näst liksom?! Det enda jag har gjort idag är att vänta känns det som, tagit tid överallt. Nu ska jag sätta mig på altan (i skuggan) ta en cigg och äta mina goda cupcakes jag gjorde igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0