Softination!

Åh vilken mysig dag jag har haft. Gick ut och la mig i solen vid kl 12 och låg där i ca 2½ timme, måste ju försöka få lite färg. Fast den hinner ju bara försvinna hela tiden då solen aldrig vill stanna kvar.

Haha, kom på mig själv nu.. sitter med en strumpa på mig bara, haha. Wilma har varit här och hon älskar strumpor, hon tog den och sprang iväg och inte fan kommer hon tillbaka med det ;) Efter mamma och jag legat och solat åkte vi en vända till återbruket, vi har säkert varit där 6 - 7 ggr med fullproppad bil och slängt massa grejer. Undra hur mycket skit vi har haft egentligen?! Nåja, sen åkte vi och handlade mat till ikväll, vi grillade. Mamma och jag blir alltid sugna på grillat när vi har legat och solat men det hör till bara. Köpte mig även en mjukglass med massa strössel. Btw, mina sleepin har gått sönder och jag har haft dom drygt en månad, jävla skitgrejer!

Nu har vi käkat och suttit och snackat skit några timmar, riktigt mysigt! Så nu blir det nog att lägga sig i soffan och kolla på mordkommissionen med mamma och bara slappa! Man blir ganska seg av att ligga i solen pga värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0