Tahandomdig!

Vilken mysig helg jag har haft, bara för mig själv :) Igår tog jag som sagt hand om mig själv och rakade mig, smörjde in mig, la ansiktsmask, tog fotbad osv. Och idag har jag slappat mest hela dagen och nu på kvällen drog jag till Glada oxen och solade 30 minuter. Det var riktigt skönt! Så denna helg har jag vekligen tagit hand om mig själv. Ska sola på tisdag igen hade jag tänkt, efter min och mammas shoppingtur i Eskilstuna :)

När jag kom hem efter solningen kollade jag och mamma på en film på tv, den var helt okej måste jag säga. Nu sitter jag här och försöker fördriva tiden. Har stora funderingar på att köpa en ny mobiltelefon.. hör och häpna, mamma har gått med på att jag kan få skaffa abonnomang. Så nu blir det ut och leta mobiltelefon, eller jag vet redan vilken jag vill ha i och för sig. Så inom en snar framtid har jag förhoppningsvis en ny mobil!

Nej nu ska jag kolla runt på alla hundrafemtioelva sidor jag alltid kollar in, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0