Tajt!

Hoppsan, blir sämre och sämre på att uppdatera här men jag känner inte att orken finns till ibland bara.

Idag har jag varit på bra humör! Dagen började med att nästan direkt efter att jag klivit upp ur sängen så kom Jocke förbi en snabbis, rökte en cigg och snackade lite skit bara sen var han tvungen och dra men han hinner inte ens gå innan Krille och AG kommer förbi. AG frågade snällt om han fick låna min kamera över helgen och det kunde jag inte säga nej till för jag fick låna hans blixt hur länge som helst (nog för att den mest låg på hyllan och samlade damm)

Efter att dom gick så la jag mig på sängen och kollade lite på tv. Lite senare hoppade jag in i en dusch och snygga till mig inför kvällen. Jag, mamma och Mathilda tog en vända Gin Rummy, jag vann inte.. värt att anteckna ;) Efter det drog jag och Mathilda till Natalia där det var lite folk, bla Petra och Anna. Runt halv tolv drog vi ner till Bill och Bob, usch vad mycket folk det var. Det vart fullt en stund efter vi kommit in för dom släppte inte in några fler. Jag fick nästan paniiik, och det var drygt att knappt kunna sitta ner. Men kvällen har varit helt OK, jag har fått mig en hel del skratt i alla fall!

Vet ni?! För ca 3 år sen köpte jag ett par Nudiejeans, stela som fan (otvättade) jag orkade inte gå in så dom hamnade i lådan. Idag när jag skulle leta efter ett par stumpbyxor så hittar jag dom och tänkte, vafan är det här för jeans?!" När jag såg att det var dom så var jag tvungen att prova för jag provade dom i julas ungefär och då kunde jag inte ha dom. Nu när jag provade dom satt dom perfekt! Gissa om jag vart glad!!? Det är när kläder passar som inte gjort det förr som man märker att man har gått ner i vikt!! Jag vara bra tvungen att få det sagt.

Nu ska jag slänga av mig alla kläder och hoppa ner i sängen och kolla ett avsnitt av mordkommissionen sen sova. :*



Klockan är snart halv fyra på morgonen, då får man se ut sådär!
GOD NATT! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0