Tröstshopping! :)

Kom nyss hem från Hälla, med några påsar.
Lämnade tillbaka ett par jeansshort som var för stora och dom hade ingen mindre storlek och jag orkade inte vänta tills dom kanske skulle få in dom igen. Så jag tittade runt för att hitta någonting annat och jag lyckades. Hitta ett sött linne och en söt liten topp. Köpte två linnen, i olika färger och sen en den söta toppen i rosa. Gick förbi JC också, hittade en fin topp på rean, 49 kr, det var riktigt bra! Fast det fick bli en svart, lite tråkigt men den vita fanns inte i min storlek ;(

Nu ska jag ta och rensa min walk-in-closet lite.. ska ju få in alla kläder där som har legat i min byrå så massa skitsaker som måste bort. Kommer nog bli mycket plats sen när mamma rensat bort alla gardiner som ligger på en hylla också.
Bilder på kläderna kommer senare, kanske en bild på min walk-in-closet också, om jag blir klar med det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0