Tuna Park

Nu är jag hemma igen efter x-antal timmars shoppings på Tuna Park! Det var mamma och jag som åkte dit, det var riktigt mysigt, bara hon och jag som hade en mysig dag tillsammans :) En sak måste jag klaga på direkt. Någon idiot tror tydligen bara att det är barn som använder regnjackor och inte vuxna, okej.. det fanns regnjackor för vuxna också men dom låg på minst 1000:-, det lägger jag fan inte ut på en regnjacka, så är det bara. Som tur var hittade jag lite smått och gott i alla fall. Två baslinnen, ett vitt och ett svart, en randig topp och en "myskofta" för 89:- på rean, me like! ;) Ett par jeansleggins, två hårklämmor och ett par jeansshort! Äntligen hittade jag ett par snygga jeansshort på rea dessutom :)

Nej nu ska jag prova kläder ännu en gång här hemma, alltid skönare att prova här hemma i lugn och ro. Fast Jeanslegginsen måste jag lägga upp, hur tror dom att ens ben är bygga egentligen? Ska alla vara typ 1,75 långa eller?! Jag är mycket nöjd med mina köp och det bästa är att jag har pengar kvar så jag kan shoppa loss lite på polackmarknaden sen också! (polackmarknaden har jättebilligt smink, och det är riktiga bra märken också som maxfactor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0