more clothes

Idag har som sagt inte hänt mycket. Ska jag vara ärlig orkade jag inte ens börja rensa min garderob men mamma sa att vi ska göra det imorgon, haha. Får se om det blir så nu då.. får passa på medans det ska vara fult väder.

Just nu sitter jag här och svettas som en gris.. jävla mens alltså. Fy fan för att komma i klimakteriet som tur är har jag väl i alla fall 35 år kvar eller nåt. Först ska man behöva stå ut med mens och alla biverkningar till det, sen ska det bli värre mot slutet, usch vilket liv! haha.

Även fast jag inte har städat garderoben så har jag i alla fall tagit kort på det jag har köpt. Och vet ni, jag fick ännu mer kläder av min kusin idag, där fanns det mycket fina grejer, så bilder på det kommer också upp :)
 


En söt topp från H&M!


Två baslinnen men ändå lite söta med spets upptill!


Och denna söta topp från JC, endast 49kr! Den är också sötare på!


Nu till kläderna jag fick av min kusin idag!


En topp som passar till skorna jag fick! :)


En klänning som nog kan vara snygg till ett par coola tajts!


Denna topp vart jag väldigt glad över att jag fick. Köpte en likadan fast i lila förut
men den förstördes i tvätten, så nu har jag en ny :)


Denna läckra leopardmönstrade toppen, i like it!
(återigen ett oanvänt plagg, prislappen)


En söt liten klänning från Lindex :)


Sist men inte minst, en marinblå fransklänning :)
skitfin, kollade faktiskt in en sån förut!

Fick även ett par till skor men fast dom stod framför näsan på mig glömde jag bort att fota dom, haha.
Tusen tack, igen Stephanie! Allting var jättefint och kommer komma till användning vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0