3 juni

Idag har jag inte gjort ett dugg förutom på kvällen. Har haft sån jävla magkatarr hela dagen och bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Piggade inte på mig förrens fram emot kl 19. Usch och fy för magkatarr, måste nästan ta och besöka en läkare, men det är min sista utväg.

Klockan 22 skulle jag börja jobba. Jag hade så tråkig sista timmen så drog ner lite tidigare och tur var väl det. Henke (som är chefen) hade lämnat Linda själv nere på kalrsson på taket med hur mycket disk och fortfarande matgäster osv. Så jag fick ju börja med att åka ner tid och hjälpa henne med disken och sånt. Sen fick jag agera springpojke mellan karlsson på taket och sky bar ett tag också.

Men det har varit en bra kväll måste jag säga. Det var bra med folk och ganska mycket att göra så tiden rann iväg, vilket alltid är skönt. Och ikväll fick jag bra med dricks också plus en tjuga jag hittade på golvet. Det man hittar får man ta, right?!

Nej nu ska jag trycka i mig ett rejält lass med tonfisksallad och ta en nattcigg. Sen blir det sängen men inte för att jag är ett dugg trött. Kommer lägga mig och läsa och säkert vara vaken några timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0