Bakisdag!

Nu börjar jag äntligen känna mig som en riktig människa, haha. Fyfan vad jag har mått dåligt idag, usch och fy! Men det var värt det om man tänker på hur roligt jag hade det igår kväll. Ska försöka få tag i lite bilder sen från Linn, då kommer nog några upp här och flera på min bilddagbok.

Idag har det inte hänt mycket alls. Vaknade runt sex, halv sju imorse och var så jävla kissnödig att jag trodde blåsan skulle sprängas, då var det bara gå upp på toa och sen lägga sig igen. Och så började jag må illa som fan istället, hur bra gick det att somna om då liksom?! Somnade om strax efter åtta tror jag och vaknade halv två igen. Har legat i schäslongen heeeela dagen med täcke och kudde och det har verkligen varit underbart.

Nu på kvällen kom Mathilda över en stund, vi rökte några cigg och snackade lite skit.
Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig, är svintrött fast jag att jag somnade mellan 16 - 18 igen. Imorgon ska jag till um. Skulle egentligen bara vilja ligga hemma och dö i schäslongen imorgon igen men näe, får kanske göra det när jag kommit hem därifrån, det brukar gå fort. Sen på kvällen blir det att jobba, sista gången! Sen stänger vi för sommaren och öppnar igen i slutet av Augusti.

Nej, nu svider ögonen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0