Boooring!

Gud vilken seg och tråkig dag. Det har inte hänt någonting alls och det regnar ute.

Om cirkus en halvtimme kommer mamma hem från jobbet och då ska vi åka ut på hälla och försöka hitta en present tills imorgon. Skönt att få komma ut lite i alla fall när man legat inne hela dagen. Jag tänker inte duscha idag heller, jag känner för att ha en riktig fuldag, det var faktiskt ett tag sen nu. Det enda jag ska göra ikväll, när Mathilda kommer över är att fixa naglarna. Dom ser förjävliga ut men jag ska låna så jag kan göra fransk manikyr tills imorgon då jag vill vara fin! Och vad som händer imorgon är hemligt, det får ni inte veta förrens imorgon, då kanske det till och med bjuds på lite bilder.

Nej nu ska jag bara in i badrummet och skölja av mig lite, känns som jag behöver det. Och så måste jag lägga kameran på laddning, ooops.. det har jag nästan glömt och det är superviktigt. Tur att det inte tar allt för lång tid att ladda den! Det ska jag göra nu på en gång annars kommer jag glömma det.




GE MIG SOMMAR DÅ! SOL OCH BAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0