"Detta fält måste fyllas i"

Herregud, vad är det med mig? Två dagar irad nu har jag varit på dåligt humör. Idag var det bara en liten stund och inte alls lika förjävligt som igår men det är fan jobbigt och jag vet inte varför jag är på dåligt humör heller. Kanske för ett jag inte har några pengar?! hmm. Idag (om man tänker efter klockan tolv) så är det precis två veckor kvar tills jag fyller år. Då får jag förhoppningsvis pengar. Fast större delen av alla pengar kommer läggas undan till resan och sen blir det shopping så får se hur länge dom pengarna finns kvar. Men jag får ju lön också kom jag på, wihooo!!!

Ikväll med det två parti Gin Rummy med Mathilda och Petra, nej vi tröttnar aldrig! Hade inte klockan varit så pass mycket hade vi nog kunnat spela en gång till, inte omöjligt det inte. Dom gick för en stund sen och nu sitter jag här och är ganska uttråkad men också seg. Funderar på att installera mitt The sims faktiskt, dock inte the sims 3, det har jag inte. Men vart lite sugen på att spela, det var inte igår. Spela en liten stund sen blir det sängen och boken!




Petra Mathilda Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0