God morgon!

Fasen vad galet trött jag är alltså! Skulle ha gått upp halv nio egentligen men tio i nio bestämde jag mig för att gå upp, jag som skulle duscha och grejer. Går upp och kollar mig i spegeln och tänker.. eh, om jag bara kletar på lite smink ser jag ju likadan ut som igår.. luggen låg snällt på sin plats, haha. Så jag kletade på lite smink och satt upp håret och har nu klätt på mig.

Ska åka ner till arbetsförmedligen strax, orkar verkligen inte. Det är så fruktansvärt tråkigt. Hoppas mötet går fort som han sa. Sen måste jag kolla om Anela eller Elin har tid att klippa mitt hår också, hoppas hoppas. Åhh, då ska dom få tvätta det, haha. Och istället för att ligga och steka idag blir det nog hem och sova, haha. Har ju solat två dagar nu i alla fall! Och jag känner att jag behöver sova ikapp. Jag har sovit bra dom senaste nätterna men på toook för lite och på lördag vill jag vara utvilad! :)

Nej, nu ska jag leta reda på mina bussbiljetter och sen väcka min bror som är snäll och kör ner mig i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0