God Natt!

Klockan är på tok för mycket och jag har konsumerat alkohol sen klockan 17 i eftermiddags, jo jag är full. Först var vi på Karlsson på taket och drack en jäkla massa alkohol och åt pizza. Vid halv tolv drog vi till Sjökrogen där allt annat resturangfolk var. Och jag kan bara säga kort och gott, fyfan vilken underbar kväll alltså! Det var så himla roligt och såg många kända ansikten trots allt. För er som inte vet det så var det personalfest idag, eller resturangfesten, det är därför jag druckit på en söndag, händer aldrig annars.

Min älskade bror kom och hämtade mig klockan två. Åkte till donken och nu är jag hemma, har varit hemma en timme ungefär. Nu ska jag stupa i säng vill jag lova. Och bara så ni vet har jag verkligen ansträngt mig för att stava rätt i detta inlägg. Nej, god natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0